Sunday, November 30, 2008

Memphis
Evil Pimp - Da Excorcist Returns [2004][Memphis, TN]

01. Listen Up
02. Da Coldest
03. Make A Move
04. Get From Round Hurr
05. 24's
06. Answer Machine Skit
07. Dirty Hoe Part II
08. Do You Wanna Fuck Wif Me
09. If You Got Sum Nutz
10. Fuck You Bitch
11. A Damaged Mind
12. Diamonds On My Teeth
13. Da Phone Call
14. Sucks On Dick
15. Souf In Ya Mouf
16. Ridin Thru Da Hood
17. Robbery's My Hobby G
18. Lock'Em In Da Trunk


Download

Jammin record by slaugtherhouse records co-owner Evil Pimp. Evil Pimps records sounds like nothing changed since 95, dark pimp anthems memphis underground style.

Favortie Joint: Lock'em In Da Trunk
Rating: 17/20

3 comments:

Space Hogg said...

Jag såg att du hade kommenterat en gammal tråd om halvobskyr rap från östra texas på cb´s forum.

http://www.cocaineblunts.com/boards/viewtopic.php?t=469

Jag missade när den postades och nu är tråden så gammal att länkarna inte funkar. Har du kvar de låtarna så vore det grymt om du kunde hooka mig med dem.

JB said...

Sorry mayne, har inte kvar dom, var en mycket intressant tråd, dock fastnade jag inte för något jag lyssnade på. Hade varit kul att gå tillbaka och lyssna på det nu igen iofs. Testa skicka ett meddelande till snubben som postade, om det går?

hugowittorf said...

"i'm lil za, u wouldn't believe i'm only eight, playin psp 2 mayne it's 2000 tre"

http://drop.io/easttexas/